jh

jh

2014. május 29., csütörtök

VERSENY!!!

Kedves Versenyzők!

Itt van a feltételek listája!

Téma:

- Elmúló szerelem
- Örök barátság
- Egy szeretett személy elvesztése
- Az igaz szerelem megtalálása
- Egy teljesen megváltozott élet

Kategória:

- Romantikus
- Misztikus
- Dráma

Hosszúság:

Minimum 2 oldal.
Maximum 3 és fél oldal.

Párbeszédek:

1.
- Sajnálom, én ezt nem tudom tovább csinálni. Fáj, amit velem teszel.
- Kérlek, ne menj el. Megváltozom, ígérem.
- Nincs esély a változásra. Én pedig már nem vagyok hajlandó több ideig várni, vártam éppen eleget. Most elmegyek. Ég veled (a szereplő neve).
- Értem. Nagyon szeretlek, ezért elengedlek. És csak remélni tudom, hogy visszatérsz egyszer hozzám.

2.
- Örülök, hogy végre megtaláltalak. Nálad jobb embert kívánni sem lehetne.
- Én is nagyon örülök. Örökké melletted leszek! És ez nem csak egy üres mondat, ez így lesz, mindig.

3.
- Szeretlek!
- Én is szeretlek!
- De ez nem olyan szeretet, amit a részegek mondanak, én tényleg szeretlek! Nem akarsz meginni velem még valamit?
- Azt hiszem, te már nem vagy szomjas.

4.
- (a szereplő neve) kérlek, gyere ki. Beszélnünk kell. Tudom, hogy fáj, de nem zárkózhatsz el a külvilág elől.
- Hagyj engem békén (a szereplő neve). Nincs szükségem arra, hogy bárhová is menjek. Jó itt nekem egyedül. Most minden megváltozott. Innen már nincs visszaút, és ami történt megtörtént. Ezen már senki sem tud változtatni.
- De én segíthetek.
- Nem! Ezen már senki sem tud segíteni, menj el kérlek!

KÉRLEK TITEKET, HOGY A PÁRBESZÉDES RÉSZT DŐLT BETŰVEL ILLESSZÉTEK BELE A MŰVETEKBE. CSAK 2 KELL VÁLASZTANI!!!!!

Képek:

Mindenki, saját maga dönti el, hogy a karakterei hogyan néznek ki. Az írás során, legalább a két főszereplő képe jelenjen meg a mű valamely pontján.



Az elkészült műveket, a versenymu@freemail.hu e-mail címre várom, ahol kérem feltüntetni a témát, a kategóriát, az író teljes nevét, és a mű címét. A leadási határidő 2014. 06. 12

MINDENKINEK JÓ MUNKÁT KÍVÁNOK, ÉS SOK SIKERT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése